11de dag Phuket - Patong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu 11de dag Phuket - Patong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

11de dag Phuket - Patong

Blijf op de hoogte en volg Paula

22 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

De dag begon met bewolking afgewisseld met zon. Even op het strand gekeken maar de lucht zag er niet zo mooi uit. dus gingen we naar het zwembad. Is ook weer een mooi zwembad met lekkere bedjes door de ligkussens die erop liggen. Even in het water geweest die lekker verfrissend was. Toen op de bedjes een boekje erbij gepakt. Na een klein half uurtje, de zon scheen, hield ik het echt niet meer uit. Ik weet niet, maar kan de hitte niet verdragen en smeekte bijna om naar het strand aan de overkant te gaan. Het zweet droop gewoon van je gezicht. Gelukkig vonden zij het ook warm dus onze spullen weer gepakt en op naar het strand en bedjes aan het water gehuurd. Daar was het heerlijk, wat een heerlijke wind. Maar natuurlijk des te gevaarlijker voor verbranding want dat voel je niet. Nog een mooi souveniertje gekocht voor mijn broertje. Hoop dat ie het leuk vindt want een pyjama, die die graag wilde, kan je niet vinden, alleen kimono's. Verder veel verkopers op het strand pfff. Maar gelukkig liepen ze meteen door als je nee zei. Na 3 uurtjes eruit gegaan en wat gegeten in het hotel. Toen nog even het zwembad in, heerlijk, en nog wat gelegen op de bedjes. Ons opgefrist en weer winkeltjes gaan kijken, gegeten in een hollands tentje, was lekker hoor. Mariska had weer een frikandel en kroket en deze waren de goede dus lekker. Wij een wienerschnitzel, een lap vlees zeg, niet normaal. Nog wat gekocht, Ruud nog even zich kwaad gemaakt in een winkel, ook weer een beetje opgelicht door te duur betaald grrr. Ruud kon zich wel voor zijn kop slaan omdat ie het eigenlijk weet maar het leek zo vertrouwd maar verderop konden we het toch weer goedkoper krijgen. Toen naar het hotel, wat gedronken met live-music en nu naar bed want morgenochtend om kwart voor zes eruit. Half zeven ontbijt en we worden om 7 uur opgehaald om een hele dag te snorkelen, zonnen en met een boot te varen. Maar dat morgen weer. Sorry, geen foto's gemaakt. En Christelllll, neh geen zin in om het ook voor jou te kopen. Misschien de volgende vakantie hihi. Gelukkig is de hitte wat voorbij bij jullie, tenminste voor de 1 wel en de ander niet. Lekker gewandeld en markie gepakt schoonmoedertje? Doeidoei

• 22 Augustus 2012 - 22:50

Desiree:

Hoihoi,

Aaaah jullie gaan morgen snorkelen.... dat zou dan weer echt niks voor mij zijn..
    Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden.

Hopelijk morgen wel weer wat foto's erbij want dat vind ik altijd erg leuk.
    Nou, ik kijk uit naar het verslag van morgen en misschien (hopelijk) spreek ik jullie morgen ook nog via whatsapp en/of skype :)

Doeidoei dikke kus xxx

Ook de groetjes van Kevin en Roytje

• 23 Augustus 2012 - 08:11

Omajob:

Hallo Lieverdjes!!! Nou, dat was een rustig dagje tussendoor.Even bijkomen.Ik ben heel benieuwd hoe dat gegaan is met dat snorkelen.Ik zie meer in die boot langs de grottten.Dat lijkt me heel mooi.Is verder alles goed met jullie?Ruud had je geen last van je rug op die olifant?Hier is alles prima!M"n tuin ligt elke dag vol appeltjes.Kan wel blijven vegen.Suze komt hem vandaag snoeien.Nou meer nieuws heb ik niet.Ik ben heel benieuwd hoe jullie dag vandaag verlopen is.Ik wacht het af.Intussen heel veel liefs xxxxxxxxx en een dikke knuffel van mij OMAJOB.