16de dag Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu 16de dag Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

16de dag Phuket

Blijf op de hoogte en volg Paula

27 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag niet veel bijzonders gedaan. Vanaf dat we wakker waren was er alleen maar regen. Soms heel heftig en soms gewoon regen. Wel warm hoor, aan de temperatuur ligt het niet. Gewoon met je korte broek en slippers, maar uiteraard wel met paraplu, door de regen wandelen en weer winkelen, eten en koffiedrinken. Vanavond zijn we in het straatje beland van de pingpong-bars. Ruud vroeg wat het eigenlijk precies was, want ze laten je steeds een lijst zijn met verschillende 'dansen'. Nou, sorry, is helaas niet voor herhaling vatbaar hihi. Wij gaan dat niet uitleggen voor onze nuchtere hollanders. Maar bij een bar even gezeten en gewoon gekeken naar de mensen en de dames die staan te dansen. Nou, ze schromen niet hoor, of je vrouw of man bent, om met je te sjansen. We zaten we bij een bar met een heel leuk klein wijffie die niet aan het dansen was maar je probeerde binnen te halen om wat te komen drinken. Tenminste, binnen, het was een open bar. Ze deed het echt goed en was erg vriendelijk. Gezellig even gezeten en toen weer richting hotel en nu naar bed om morgen met het vliegtuig naar Bangkok te gaan. Nou, klein verslagje maar dat was wat we gedaan hebben. We hoorden net van Desiree dat Karin geopereerd kan worden. Dat is op zich goed nieuws toch Karin? We zien je gauw. Doeidoei en misschien tot morgen

• 28 Augustus 2012 - 10:54

Suze:

You`ve got mail sir hihihi

• 28 Augustus 2012 - 13:22

Omajob:

Hallo Lieverdjes! Dat was een klein berichtje.Hoe ging dat vliegen naar Bangkok? Paula,je zult me toch ooit nog eens vertellen wat er zo geheimzinnig is aan dat "dansen". Juist omdat we zulke nuchtere Hollanders zijn kun je het gerust vertellen.Hier is alles prima! Ik ben heel benieuwd naar je volgende verslag.Heel veel liefs en xxxxxxx en een dikke knuffel van mij OMAJOB.

• 28 Augustus 2012 - 21:16

Christel:

Het begint al op te schieten voor jullie, jammer he. Jullie zien er goed uit alweer lekker bruin. Geniet nog maar lekker.liefs Christel