14de dag Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu 14de dag Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

14de dag Phuket

Blijf op de hoogte en volg Paula

25 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag begon de dag met, zoals gewoonlijk, bewolking. Dus maar weer gaan wandelen en winkeltjes bekijken. Eindelijk ook een voetmassage genomen samen met Mariska en Ruud nek en schouders. Af-en-toe wel pijn hoor jeetjemina. Ben ook niks gewend. Dat hebben we ook weer gehad. Mariska wil nog wel graag een massage met hotstones, dus misschien komt dat ook nog aan de beurt. Ze hebben hier ook de visjes zoals Dr. Fish. Maar ze zijn hier wat groter en veeel zeg. Misschien krijg ik Mariska nog zo gek om het te doen haha. Ruud weet ik zeker dat hij dat niet doet. Begin van de middag brak zowaar de zon door. Dus wij naar het hotel, bikini aan en op naar het zwembad. Het water is zo lekker he. Maar de zon is zo héét. Mariska wou het liefst bij het zwembad blijven dus me maar aangepast. Is ook wel weer lekker dat je zo het zwembad ingaat. De zee is niet uitnodigend, niet echt schoon. Maar daar is wel het lekkere zeewindje. Nouja, misschien overmorgen. Hoop dat er nog een paar uurtjes zon inzit voor ons. Dus vandaag niet zoveel meegemaakt en op dit moment hoost het weer. Wel jammer voor al die kraampjes langs de weg, dan lopen er een stuk minder mensen rond. Ze zijn wel heel erg opdringerig, vooral de tuktuks, taxis en massage. We reageren praktisch niet meer. Is hier toch veel agressiever verkoop dan in Chang-Mai en Bangkok. Morgen gaan we met de kano langs de grotten. Duimen maar dat het goed weer is. Als het afgeblazen wordt ben je ook je geld kwijt :-(

  • 25 Augustus 2012 - 15:38

    Omajob:

    Hallo Lieverdjes!! Ik was blij weer wat te horen.Maar ik kan me voorstellen dat je niet elke dag zoveel te schrijven hebt.Ik lag in een deuk bij die foto van Ruud.Hij zal wat meer moeten eten wil z"n hoofd daar door kunnen.Merk je nou ook wat met lopen na zo"n voetmassage?Nou lieverdjes, ik hoop dat jullie mooi weer hebben met de kanotocht.Hier is de temperatuur aardig gezakt.Gelukkig!! We wachten het volgende bericht weer af. Ik ben heel benieuwd. Heel veel liefs xxxxx en een dikke knuffel van mij OMAJOB.

  • 26 Augustus 2012 - 00:31

    Suze:

    Goedemorgen lieverdjes,...Jullie staan al weer bijna op en ik ga er zo in vreemd als je alle dagen wat verwacht en dat er dan ineens een dag niet geschreven wordt,..maar wel hèèl begrijpelijk. Zo door de regels heen te lezen valt de plaats waar jullie nu zijn een beetje tegen denk ik of valt het wel mee?
    Deze vakantie gaat in mijn gevoel veel sneller voorbij als de periode in Amerika gek hè.
    Afijn zeker wel weer een reis om nooit meer te vergeten,.. en die olifanten modder als herinnering lol
    Julie hebben best wel veel regen ook ,..jammer hoor voor zulke zon aanbidders als jullie zijn.
    Nou maak nog veel plezier pas op elkaar en een dikke knuf xxxXXXxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 51915

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: