Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Paula

12 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Na een lange, lange reis zijn we om 13.40 uur (onze tijd 08.40) aangekomen. We hadden wat betere stoelen en ruimte maar alsnog... We vertrokken mooi op tijd. Dys in 18.00 uur de taxi aangekomen en rond half zeven ingecheckt. Eenmaal binnen maar meteen McDonalds opgezocht want het was tenslotte etenstijd. Verder nog even een tijdschrift gekocht en we moesten al om 20.15 uur melden. In Zones werd je het vliegtuig in begeleid. Dat is wel beter dan gaat niemand dringen en je hebt niet meer dat je zo lang in de gang van het vliegtuig moet wachten als iemand op rij 10 rustig zich gaat settelen terwijl jij een paar rijen verder moet zijn. Maris en ik zaten naast elkaar en Ruud zat voor ons met een ander. Die was 6 weken geleden getrouwd in Nederland met een Thaise en ging nu in Thailand zijn bruiloft overdoen. Zijn vrouw was hier al 6 weken. Dus Ruud had een gespreksmaatje waar die helemaal geen zin in had hihi. Maar het ging wel goed hoor. We kregen om 23.00 uur avondeten en dat was beef met rijst en een haagendas ijsje toe. Met af en toe een hazenslaapje kwam in de ochtend onze tijd rond 6.00 uur het ontbijt. Je kon kiezen tussen ei of iets met rijst. We wilden wel ei en... die was op toen wij aan de beurt waren. Hmmm. We konden dan nog kiezen tussen noodles met kip of weer beef met rijst. Dus wij zaten in de ochtend alweer warm te eten noodles met kip. Wel lekker hoor. Dus om 13.40 uur aangekomen, gebeld met thuisfront dat alles oke is, koffers gehaald en geld gepint. Ging niet echt lekker maar uiteindelijk.. Met een taxibusje naar ons hotel gebracht en nu zitten we op dit moment op de kamer. Er is een bed voor Maris aangeschoven en het regent buiten. Dus opfrissen en kijken waar we kunnen avondeten. Ze begonnen wel meteen of we al wat geboekt hadden om wat te doen, maar we proberen zelf te kijken en als het te moeilijk wordt kloppen we wel bij hun aan toch?

Nou, mijn eerste verslag (van velen) uit Bangkok.

• 12 Augustus 2012 - 14:47

Omajob:

Hoije boije boi!!! Ik ben heel blij dat jullie goed zijn aangekomen,en een goeie vlucht hebben gehad.Nou kan het avontuur beginnen.Ik wens jullie heel veel plezier. Doe voorzichtig met alles wat jullie doen!! Ik kijk uit naar het volgende veslag. Voor alle drie heel veel xxxxxxxxx van mij OMAJOB.

• 12 Augustus 2012 - 16:54

Desiree:

Hoi mama, papa en marissie,

Ik ben ook heel blij dat alles goed is gegaan en dat jullie goed zijn aangekomen :).
    Ben erg benieuwd naar jullie verslagen en ik hoop dat jullie overal goed bereik hebben met WIFI zodat we in contact kunnen blijven.

Ik mis jullie nu al hoor, kev is nu thuis ajax kijken en dan is het toch wel erg saai in huis..
    Hij moet deze week maandag, woensdag en zaterdag werken. Weinig he? En ook heel stom dat ik woensdag en zaterdag vrij ben en hij dan juist moet werken.. Maargoed hij gaat proberen of hij met collega's kan ruilen en anders is het niet anders.

Ik hoop snel weer wat van jullie te horen en heel veel plezier!!!!!!!!!!

Heel veel kusjes en dikke knuffels van mij

• 12 Augustus 2012 - 19:23

Loes Rothman:

Hey familie ..fijn dat jullie een goeie vlucht haden

• 12 Augustus 2012 - 21:53

Suze:

Nou heb jullie helemaal gevolgd hoor lol ben nu zelfs lid van Bangkok Airport hahahaha.Toppie dat alles goed is en nu op naar het avontuur. Heel veel plezier,.. pas goed op elkaar en we kijken uit naar het vervolg
    xxxXXXxxx

• 13 Augustus 2012 - 10:12

Annemarie:

hoi Paula fijn dat jullie goed aangekomen zijn ,veel plezier en ik volg jullie,xxx