Vandaag is DE dag van ons vertrek 11-8-2012 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Vandaag is DE dag van ons vertrek 11-8-2012 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Vandaag is DE dag van ons vertrek 11-8-2012

Blijf op de hoogte en volg Paula

11 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Nou, het zit er eindelijk aan te komen. Nog een uurtje en dan komt de taxi ons halen om naar Schiphol te gaan. Om 21.20 uur (als het goed is) vertrekken we richting Bangkok en komen rond 08.20 uur Nederlandse tijd aan en dan gaan wij 5 uur naar voren. Dus voor ons is het dan 13.20 uur. We worden opgehaald om naar het hotel te gaan en dan zitten we in een heel ander cultuur. . Check, check, dubbel check. Hebben we allesss.. Nouja, wat we vergeten zijn moeten we dan maar kopen want tickets, paspoorten, pasjes en geld hebben we natuurlijk als eerste op zak. Ik probeer zo snel mogelijk contact te krijgen om aan mijn nieuwe dagboek te beginnen en onze avonturen te beschrijven. En dan kan ik goed toch? Niet een paar zinnetjes voor Paula, nee, maak er altijd een verhaal van weten jullie van mij. Veel leesplezier en tot over 3 weken, doeidoeidoei xxxx

• 11 Augustus 2012 - 17:49

Suze:

Heel veel plezier en een goede reis,. maak er een geweldig avontuur van,..pas goed op elkaar !!! en we zullen weer aan je laptop hangen lol de komende drie weken.
    xxxXXXxxx

• 11 Augustus 2012 - 20:46

Karin:

Toi Toi Toi allemaal!
    Zoals vanouds leef ik helemaal met jullie mee en ga genieten van juliie verslagen. Lekker veel gekke foto's maken zodat we het interieur bij het Pijnackerpad weer kunnen aanpassen. Heel veel plezier en een veilige reis gewenst.
    Liefs Karin