4de dag fun at sea - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu 4de dag fun at sea - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

4de dag fun at sea

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

17 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag hadden we een rustig dagje op zee. We hebben eerst lekker ontbeten en toen eventjes op het dek liggen zonnen. Nog geen uurtje hebben we gelegen met een boekje maar Mariska vond het te warm en Ruud was al na een half uurtje naar de hut gegaan. Dus weer terug naar de hut, wat tv gekeken en voor de lunch gegaan. Wat gewandeld binnen de boot en om 15.00 uur naar de theater gegaan want daar kwam een Love en Marriageshow met 3 paartjes. 1 paartje was afgelopen zaterdag, de dag dat we op de boot kwamen, op de boot getrouwd en was dus de jongst getrouwd paartje, 4 dagen. 1 paartje was op het moment dat de show er was, het langst getrouwd, 40 jaar. En 1 paartje die ertussen inzat. Daar waren er natuurlijk meerdere van maar ze moesten doen wie het meest gepassioneerde kus gaf en het publiek gaf dan de meeste lawaai/geschreeuw/gejoel. Dat was een paartje waarvan de vrouw een behoorlijke dikke vrouw was met een heel mager mannetje. Zij pakte haar man op en gaf hem een liefdeskus, dus die wonnen en waren 6 jaar getrouwd. De paartjes moesten met de stoel rug-tegen-rug zitten en 10 vragen beantwoorden over hoe goed ze elkaar wel konden. Was erg leuk en humoristisch. Toen nog eventjes van ca. 16.00 tot 17.30 even in het nazonnetje gelegen (was een beetje bewolkt maar warm) en ons weer aangekleed voor de volgende show om 19.00 uur in het theater. Dit was een show met een hypnotiseur. Net zoiets als Rasta Rostelli, weet je nog Desiree, en net zo gelachen als toen. We hebben nog even langs de fotogalerij gelopen om te kijken of het de moeite waard was om een gemaakte foto te kopen, maar nee hoor, onze foto’s zijn net zo leuk. En dan was het weer tijd voor het avondeten. Ik vond het weer lekker, Ruud vond het gaan en Mariska, ach… moeilijke eetster. De bediening van onze tafel, dat zijn een man en een vrouw uit Indonesië bleven best wel om ons heen hangen omdat er 2 grote ronde tafels met mensen niet waren gekomen uit hun wijk. De vrouw is wel gezellig maar de oudere man was een beetje te amicaal. Hij had ergens gelezen hoe we precies heten en noemt ons steeds bij onze naam als hij aan onze tafel komt. Wel leuk hoor, alleen Roelof vond het een beetje irritant worden. Die naam staat in zijn paspoort en op onze persoonlijke kaartjes, hihi. Op het laatst ging het licht weer dempen (is elke avond, dan gaat het personeel wat doen) en toen gingen enkele personeelsleden op de zuilen, waar altijd de borden met eten op gezet worden om rond te worden gedeeld, en gingen dansen op het muziek. Ontzettend leuk om te zien. Weer een beetje rondgelopen en rond half elf naar onze hut gegaan want we moeten morgen vroeg op voor onze dolfijnen en stingraytoer op de Cayman-eilanden. Maar dat lezen jullie uiteraard morgen weer. Nu was er trouwens een kikker van de handdoeken gemaakt. Zo leuk. Ik zal van de afgelopen dagen een enkele foto opzetten, dus kijk even terug op de afgelopen dagen op de boot. Ik doe niet zo heel veel, want het kost 0,75 dollarcent per minuut en de internet is traag.
En Dees, ik hoop dat je tevreden bent met je haar. Ik zet altijd eerst mijn verslag erop, eerst in Word en dan knippen/plakken als ik op internet ga en lees dan jullie reactie maar kan daar dan niet op antwoorden omdat dan weer te lang duurt.
Welterusten weer allemaal en tot morgen, doeidoei


  • 17 Augustus 2011 - 05:32

    Herman:

    Je word lekker bezig gehouden op die boot ;). Leuk hoor. Weet je nu ook hoe je zelf de hond/kikker kan vouwen? Dan moet je het me eens laten zien... Lijkt me wel een werk om voor al die hutten een beestje te vouwen...pfff. Ik ga nu naar m'n werk, naar doe Marisa en Roelof de groeten van ons (hihihi)

  • 17 Augustus 2011 - 05:37

    Desiree:

    Hoi mam, pap en maris,

    Leuke foto's zeg! En wat leuk dat er ook veel te doen is op die boot. Jullie kunnen je niet vervelen. Dat zwarte nette jurkje van maris is echt super leuk!! Wil ik oooook, haha :P

    Ik moet erg wennen aan mijn haar, op dit moment heb ik eigenlijk wel spijt.. Maarja misschien veranderd dat nog en anders groeit het wel weer aan.

    Ik moet vandaag 10,5 uur werken, van 08:00 tot 18:30 uur. Er zijn namelijk 3 collega's op vakantie en 2 ziek.. Ik moet vandaag peuters en BSO bij elkaar alleen draaien :S. Word een zwaaaare dag dus.. En daarna meteen weer door aquafitnessen..

    Bij oma was het gisteravond echt heel gezellig! Anne en ik hebben lekker lasagne gemaakt en als toetje hebben we een lekkere aardbeien kwarktaart gemaakt. We hebben op Kevin gewacht en hij heeft ook gezellig meegegeten.

    Jullie zijn alweer bijna thuis, ik ben de dagen aan het aftellen hoor! Ik mis jullie.

    Dikke kus xxxxx

  • 17 Augustus 2011 - 08:00

    Ronald:

    leuk verslag weer ik zat al op foto's te wachten maar weet nu waarom ze er niet bijkomen.monique heeft wel haar kaartje ontvangen en desiree: bij monique is het haar ook weer aangegroeid dus het komt allemaal wel weer een keer goed en anders neem je mijn kapsel ,zit altijd goed.

  • 17 Augustus 2011 - 08:52

    Suze:

    Nou het is wel duidelijk uit jullie verslag hè,.. not one doll moment hahaha wat maken jullie een hoop mee zeg super hoor. Was wel blij dat jullie van dat eiland af waren pfff wat een ervaring allemaal, en zo`n rustig dagje aan dek is ook nooit weg toch want ik kan me voorstellen dat jullie af en toe helemaal gesloopt zijn. Hier gaat alles z`n gangetje weinig nieuws onder de zon ( o nee ik bedoel onder de wolken ) wat een but zomer vreselijk de meeste gaan al weer bijna naar school en over een week of wat liggen de pepernoten alweer in de schappen erg toch !!!.
    Maar goed we kunnen het niet veranderen lieverdjes veel plezier met elkaar en tot gauw dikke kus xxxXXXxxx

  • 17 Augustus 2011 - 10:56

    Mama:

    Zooo// De boot is nog veel groter dan ik dacht// En wat een mooie hutten.Luxe hoor// Wat een mooie foto"s// Mariska in dat zwarte jurkje is echt heel mooi// Heb je dat daar gekocht Maris???/ Wat leuk dat ze van alles organiseren om jullie te vermaken// Alleen naar dat water kijken gaat ook vervelen//Wat kunstig om die handdoeken zo te vouwen//Knap hoor// Heel leuk// Die meiden hebben heerlijke lasagna gemaakt en een kwarktaart gebakken [ in de ijskast] Was erg lekker en gezellig// Nou hang ik voor pannenkoeken bakken// Ze hebben ook alles afgewassen//Zelfs Kevin heeft geholpen// Ik kreeg nog een mooie bos rozen van hem.Zo lief///Hier is verder alles prima// Ik verheug me op het verslag van morgen// Heel veel liefs---xxx---knuffels van mij mama//

  • 19 Augustus 2011 - 07:40

    Sabina:

    Knap hè hoe ze handdoeken opvouwen.. Zo lief,

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 51950

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: