Fort Lauderdale - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

21 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Na een lange wachttijd gisterochtend op de Carnival, we gingen als laatste groep van de boot, zochten we ons busje van Alamo (autoverhuurbedrijf). Die bracht ons weer naar hun bedrijf en daar hebben Mariska en ik nu de auto uitgezocht. Een hele mooie witte auto. Nou, op naar Fort Lauderdale. Dat ligt ongeveer een half uur van Miami af, maar hier is het wat rustiger dan Miami zelf. Onderweg gingen we wel weer meteen op zoek naar een McDonald's, want we hadden trek in hun hamburger, kipnuggets en een milkshake. Bij hun is het de gewoonte dat er altijd een dot slagroom bovenop de milkshake wordt gedaan. Lekker maar wel vol calorieën. O o o, wat moeten we met z'n drietjes aan de lijn zeg. We zijn in hotel Lago Mar, een klassieke 4-sterren hotel. Nou, geef ons maar Liki Tike Village, zag er gezelliger uit. Hier loopt een beetje kak rond en het eten is best duur. Dus we gaan nu naar buiten een tentje opzoeken om daar een ontbijtje te nemen. Gisteravond liepen we even langs de boulevard. Een hele mooie boulevard, het lijkt wel een beetje op Spanje. Er was maar een klein stukje wat erg druk was en waar veel live muziek was. Wel een beetje te hard, vooral waar wij even gingen zitten. We konden elkaar praktisch niet verstaan. Ze dachten dat we kwamen eten, maar dat hadden we al in een mall gedaan, een stukkie goedkoper dan daar. Je kon wel merken dat ze dat niet echt leuk vonden, maar ja, ze kunnen niet weigeren om ons een kopje koffie te schenken. Nog even verder gelopen en daar was een leukere tent met een gitaarrist en een danseres. Ze deden een beetje salsa en spaans muziek. Dat was gezellig hoor. We denken dat we daar vanavond gaan avondeten. Nu even een ontbijtje scoren en op naar het strand. De zon schijnt en de zeetemperatuur is 35 graden staat hier op het bord. Ik zag op startpagina dat jullie gelukkig ook mooi weer hebben toch? Dan hebben wij het gelukkig niet te koud als we dinsdagmiddag rond half twee op schiphol aankomen, want we hebben geen jas bij ons. We vertrekken dus maandagavond om half tien (bij jullie dus al dinsdagmorgen half vier) en komen dinsdag aan. Misschien dat ik morgenochtend nog een verslagje schrijf. Ik kijk wel. Nog een fijne dag en tot gauw.

• 21 Augustus 2011 - 13:38

Desiree:

Hoi mam, pap en maris,

Ik heb al sinds gisterochtend geen internet meer op de computers hier :( (ik ben nu op mijn iPhone). Vind het wel jammer, ik hoopte vandaag met jullie te kletsen op Skype. Nou dan spreek ik jullie denk ik pas dinsdag hier thuis.

Doeidoei veel plezier nog!!

Dikke kus xxx

• 21 Augustus 2011 - 20:13

Annemarie:

zo paula het zit er weer op,maar jullie hebben een prachtvakantie gehad,die jullie niet zo gauw zullen vergeten.Ik wens jullie een hele gooie vlucht naar huis en we zien elkaar op 3 sept.
    ik heb genoten van je verslag elke dag,liefs anne