O nee he, vliegtuig is stuk, huilen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu O nee he, vliegtuig is stuk, huilen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

O nee he, vliegtuig is stuk, huilen

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Wat hebben we vandaag een pech zeg. We zouden om 20.45 inchecken. Kregen te horen dat het een kwartier was uitgesteld. Toen kregen we te horen dat we pas om 22.15 uur zouden inchecken en uiteindelijk gaat het hele feest niet door. Er zijn mechanische problemen en voor onze en het personeels hun veiligheid is besloten om helemaal niet meer vandaag te vertrekken. Er zijn onderdelen nodig en die zijn hier niet voorradig dus die moeten ingevlogen worden. We moesten allemaal weer onze koffers halen, er werden bussen geregeld en zitten nu in Double Tree hotel. We kregen nog een dinervoucher om te eten en een voucher voor morgenochten voor ontbijt. We krijgen dan om 10.00 uur meer informatie en ze denken zelf dat het rond 15.00 en 17.00 uur weer inchecken is, Amerikaanse tijd dus. Dus de kans is groot dat we pas woensdagochtend rond 7.00 uur pas in Amsterdam zijn. We gaan nu slapen (is hier nu 01.30 uur) en morgen hou ik jullie verder op de hoogte. Sorry desi wijffie. We missen jou ook zo en had zo gehoopt op je vrije dag lekker te kunnen klessebessen met je. Nu ben je waarschijnlijk naar je werk als we thuiskomen.

  • 23 Augustus 2011 - 05:32

    Sabina:

    Ahhhh wat vervelend..

    Nou ik hoop dat alles snel word geregeld zodat je snel thuis bent.
    Ik vind meestal als je weet dat je naar huis gaat dan wil je ook echt
    Naar huis....

    Aah arme Dais ze had er zo op gehoopt, misschien dat je je dag nog
    Kan ruilen.

    X

  • 23 Augustus 2011 - 05:35

    Suze:

    Ja erg jammer,.. maar we hebben jullie liever veilig thuis hoor !!!!!!!!!!! dus plak er nog maar een dagje aan niks aan te doen en als het moet nog langer voor jullie veiligheid.
    We houden contact okè liefs xxxXXXxxx

  • 23 Augustus 2011 - 08:53

    Mama:

    Gadverdegadver//Wat zullen jullie balen en wij ook//Ik vind het meest jammer voor Desi/// Ik hoop dat het allemaal gauw opgelost word// We wchten het rustig af/// xxxxx mama///

  • 23 Augustus 2011 - 08:57

    Desiree:

    Nouhouuwww :( ik vind dit niet leuk :( (niet dat jullie staan te springen) maargoed. Bel me even als jullie wakker zijn aub. Ik heb Willeke gebeld want ze vroeg gisteren of ik vandaag kon werken maar heb gezegd dat jullie thuis kwamen dus ik niet wilde. Heb vanmorgen om 9 uur me aangekleed en Willeke gebeld maar ik was niet meer nodig vandaag. Ik vind het echt balen het was zo goed gepland dat ik vandaag lekker thuis was en al jullie verhalen kon horen. Voor de rest moet ik de hele week werken. Maarja het is niet anders. Het internet doet het vandaag EINDELIJK weer. Dus misschien dat we zo kunnen skype, en anders bellen.

    Doeidoei dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 51948

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: