2de dag Cruise Carnival Liberty - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu 2de dag Cruise Carnival Liberty - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

2de dag Cruise Carnival Liberty

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

De 2de dag op Carnival Liberty zit er ook op. Het was een dag op zee, morgen gaan we aan land. Het was weer een prachtige warme dag. Na het ontbijt hebben we even liggen zonnen boven op het dek. Daar is het het lekkerst want daar is veel wind. Mariska en ik hebben ook nog een tijdje aan het zwembad gezeten met onze benen in het water naar mensen kijken en lekker commentaar gegeven. Is altijd leuk, mensen kijken. Toen rond half 1 even naar onze hut gegaan om te gaan douchen, want in het zwembad is zout water dus je lichaam voelt vies plakkerig aan met zoute kringen op je lichaam. Toen weer even wat gegeten. Mariska heeft haar rode zalm gevonden en tonijnsalade, helemaal happy onze kieskeurige eetster. Toen hebben we wat gewandeld door het schip en ook nog bingo gedaan. Helaas… natuurlijk weer niet gewonnen maar wel wat gelachen. Ze zeiden dat als je een nummer had op je kaart dat je Ojay moest schreeuwen en Ono als je hem niet had. We schreeuwden net zo hard mee als die amerikanen, hihi. Ruud ging er even tussenuit naar de hut want had krampen in zijn buik. Toen de bingo af was gelopen gingen Maris en ik weer een beetje wandelen, natuurlijk weer een magneet gescoord van het schip en van Jamaica. Rond 16.30 uur gingen wij ook naar de hut om ons weer om te kleden om weer even in de zon te gaan liggen. De hete zon vermijden we maar. Er was nu wel erg veel wind maar dat voelde wel heerlijk. Voor Ruud ook een bedje gereserveerd en die kwam een kwartiertje later ook. Hij voelt zich weer beter. Om 18.30 uur gingen we weer naar de hut om ons om te kleden voor het avondeten. Het schip gaat nu wel wat heen en weer, lijkt wel of we een beetje dronken zijn en voelt heel raar. Er was een Captain celebration van 17.00 tot 20.00 uur. We hadden ons gewoon gekleed maar toen we uit onze hut kwamen liep iedereen er toch sjiek bij zeg. Heel veel dames in het lang, de mooiste jurken aan en mannen in het pak. Ook de kinderen hadden zich tiptop gekleed. Maar Ruud zei dat dit niet de Captains dinner was en dan moet je je sjiek kleden. We gingen toch wel twijfelen en ik ging het vragen aan zo’n stuart. Die zei dat we als Europeaan er goed uitzagen. Mariska had een lange broek en truitje aan, ik een knielange spijkerbroek en flapjesblouse en Ruud een witte driekwart broek met overhemd. Nou…. Dat is toch niet zoals de rest van de mensen erbij liepen. We keken het een half uurtje aan en om 20.00 uur (om 20.15 uur is ons avondeten) zijn we toch maar naar onze hut gegaan om een jurkje aan te trekken en Ruud een lange broek met colbertje. Zo… nu voelden we ons toch wat prettiger en voelde ons er bij horen. Weer heerlijk gegeten en door naar de Main Showtime in de Venetian Palace, het grote theater. Was een prachtige show met dansers en een zanger en zangeres. Ze waren verschillende keren verkleed in een ander land zoals Frankrijk, China, Ierland (dees, jou dansje, hihi), Afrika, Venetië en natuurlijk als afsluiting Amerika. Zo, we zijn weer helemaal op dus na de show rechtstreeks naar onze hut. Morgen gaan we naar Cozumel - Mexico. Daar gaan we om 12.30 uur naar de pier om met een hele grote speedboot ontzettend hard over de zee te gaan naar een privé-eiland in Noord Cozumel. Maar de rest horen jullie morgen weer. Welterusten en wiegelend gaan we ons bedje in, doeidoei.

  • 15 Augustus 2011 - 05:43

    Desiree:

    Heey heey,

    Het klinkt allemaal echt super leuk op die boot!! Beter dan die boot van vorige jaar hé :P? Hahaha.
    Ik mis jullie wel hoor, vind het nu toch wel erg lang duren voordat ik jullie weer zie..

    Vandaag moet ik werken van 08:30 tot 18:00 uur. Dan komt rond 7 uur / half 8 Jedidja weer even langs want ik heb toch voor een schuine ponny gekozen maar die is nog wat te lang dus ze komt het even bijknippen. Dan om 9 uur ga ik samen met Claudia naar Zumba. Morgen weer een dagje vrij, dan ga ik met Anne even de stad in en daarna boodschapjes doen en koken/eten bij oma. En dan weer 3 daagjes werken..

    Nou, veel plezier!
    Doeidoei dikke kus xxxxx

  • 15 Augustus 2011 - 09:11

    Suze:

    Wat een avontuur weer hoor,..geweldig die bingo`s in Amerika hè hadden jullie ook van die dikke stiften met die grote doppen erop hihihihi. Nou het is weer een vakantie die jullie nog lang bij zal blijven denk ik .Alleen jammer dat we van de boot of schip zal ik maar zeggen lol nog geen foto`s hebben gezien maar dat komt allemaal nog wel. Wens jullie weer een fijne dag toe doe voorzichtig op die speedboot !!! en hoop er morgen alles over te kunnen lezen.
    Liefs knuf xxxXXXxxx

  • 15 Augustus 2011 - 13:51

    Mama:

    Wat zullen jullie moeten wennen aan aardappelen---groente---vlees!!!! En zelf koken!!!!! Ik kan me goed voorstellen dat je je niet prettig voelde tussen al die sjiek-geklede mensen// Toen ik het las moest ik aan de Titannic denken hoe ze daar ook zo deftig gekleed gingen// Nou een hele belevenis hoor// Met die speedboot ben ik wat minder enthousiast// Lijkt me doodeng// Ik ben er wel benieuwd naar// Hier is alles prima// Desi en Anne gaan morgen voor me koken// Of Kevin meekomt weet ik niet. We zien wel// Anne heeft morgen haar eerste rijles// Spannend// Lieverdjes doe voorzichtig met alles wat jullie uithalen,maar geniet er wel van// Tot morgen///Heel veel liefs---xxxx---knuffels van mij----mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 51931

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: