Laatste dag Liki Tiki Village, Orlando - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Laatste dag Liki Tiki Village, Orlando - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Laatste dag Liki Tiki Village, Orlando

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag hadden we een rustige dag. Het was mooi, zonnig weer dus we gingen naar de zwembad vlakbij ons huisje. Er is een zwembad met allerlei kleine glijbanen en bruggetjes vooral voor de kleine kinderen, daar zaten we de eerste keer. En nu waren we bij een rustiger zwembad op de resort. Daar waren in ieder geval de bedjes lekkerder en de omgeving was wat rustiger. Vooral het muziek was wat rustiger want bij de grote zwembad was best wel veel rock en daar kunnen we wat minder tegen, teveel lawaai hihi. Bij de grote zwembad hadden ze 5 badmeesters om op te letten en bij deze geen één. Hier maakt het zeker niet uit of je verdrinkt of niet. Ruud en ik stonden in het water toen een meisje krabbelend op ons afkwam en riep Help. We keken haar eerst aan van, duuh je bent er bijna, nog geen halve meter van de rand. Ruud stond tussen de kant en het meisje en was haar grote redder trok haar aan de kant. Goed he, hihi. We hebben daar van rond half elf en half twee gezeten. Het was weer goed heet en Mariska gaf als eerste op en ging naar huis om te gaan internetten en te chatten met haar vriendje. ’s Avonds gingen we naar Kobe, een Japans restaurant met zo’n plaat met een kok die voor je neus je eten maakt. Ik had lekker scalops (witte vis) en garnalen, Ruud chateaubriand en Mariska kip. Was leuk om te zien en het eten was ook lekker. Onderweg langs McDonalds, nee niet voor een hamburg of kipnuggets, maar gewoon voor een kop koffie. Op de foto kan je zien hoe goedkoop hier McDonalds kan zijn. En nu maar gauw naar bed, want we hadden geen zin om nu de koffers in te pakken dus dat wordt vroeg opstaan. Om 10 uur moeten we uitchecken en dan hebben we weer een lange rit te gaan richting Miami.
Doeidoei en welterusten allemaal

  • 12 Augustus 2011 - 05:17

    Desiree:

    Een rustig maar lekker/leuk dagje hebben jullie gehad lees ik :). Wel jammer dat als jullie op de boot zijn ik jullie al helemaal weinig spreek :( of kunnen jullie op de boot wel bellen??

    Gisteren heb ik gewerkt op de babygroep de hele dag. We hadden 12 baby's!!! Maar gelukkig gingen we splitsen want onze nieuwe babygroep is nu op sommige dagen ook al open. We mogen op de groep ook maar max. 9 baby's. Een collega was dus naar de nieuwe groep gegaan met 4 kids en ik en een andere collega hadden er dus 8. Best pittig hoor want we hadden een aantal hele kleintjes tussen waarvan 2 heel veel huilen, dus dat is best vermoeiend. Na het werk had ik ook weer erg last van mijn rug.. Maarja, vandaag een lekker dagje, van kwart voor 8 tot kwart voor 2 op de peutergroep.

    Spreek ik jullie vandaag?? Rond 2 a 3 uur even op skype of via de telefoon? Ik ben rond 2 uur wel thuis. Vanavond komt Jedidja mijn haar knippen want dat was vorige week toch niet gelukt. Ik ga sowieso bij punten en weer lekker laagjes erin. Ik zit te twijfelen om weer een schuine ponny te nemen.. ik weet het nog niet.. heb nog een paar uurtjes om erover na te denken :P Jedidja komt rond half 8 vanavond. Kev moet vandaag werken van 4 tot 9.

    Dinsdag heb ik met Anne afgesproken en gaan we koken en eten bij oma :D gezellig he :). Helaas moet Christel dan werken maar we doen het nog een keertje over.

    Nou hopelijk spreek ik jullie vandaag nog!! Doeidoei dikke kus xxxxxxxx

  • 12 Augustus 2011 - 07:49

    Stephanie:

    leuke foto"s

  • 12 Augustus 2011 - 08:02

    Suze:

    Nou kort maar krachtig hahaha,.. wens jullie een goede reis naar jullie volgende besteming doe voorzichtig liefs xxxXXXxxx

  • 12 Augustus 2011 - 12:15

    Christel:

    Vast weer een blonde vraag, maar waarom is het daar zo goed koper. Wij hebben hier de euro knaller toch bij MCDonald, dan is de gewone hamburger 1 euro dhu de naam zegt het al :). Is het eten en drinker daar in het algemeen goedkoper. Vorig jaar viel het mij trouwens ook op dat MCDonald in Londen ook goedkoper is dan bij ons.
    Rustige reis en Ruud rustig aan met die 2 uitlaten
    liefs Christel

  • 12 Augustus 2011 - 13:21

    Mama:

    Hallo Lieverdjes//Hoe kunnen jullie dat uithouden in die zon//Maris je hebt gelijk hoor. Ik had ook naar binnen gegaan// En is het ook niet vreselijk heet met die bakplaten voor je neus??? Maar het zag er wel allemaal lekker uit///Kunnen we op de boot ook schrijven?? Ik hoop, dat de rit naar de boot ook goed zal gaan// Hier is alles prima///Nog steeds rotweer// Lieverdjes doe voorzichtig en we zien wel hoe het verder gaat// Heel veel liefs---xxxx---knuffels van mij mama//

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 51947

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: