Winkelen in Outlet en Florida Mall - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Winkelen in Outlet en Florida Mall - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Winkelen in Outlet en Florida Mall

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

07 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag zijn we gaan winkelen want ze hadden 70% regen verwacht. Dus niet he, het was me weer heet zeg. Vooral bij de Outlet, want dat is net zoiets als in Batavia-stad Lelystad. Dus buiten lopen en dan winkel in winkel uit. Ik snap alleen het woord outlet niet, eigenlijk net als bij ons. Want wat wij zien is net zo duur als in de winkels. We hebben alleen wat gekocht voor Yassin voor zijn 2de verjaardag. Toen zijn we naar Florida Mall gegaan. Dat is wel helemaal overdekt dus heerlijk gelopen in airconditioning. Pfff, weer winkel in en winkel uit. Veel gepast maar niet zo veel gekocht. Nog wel een mooie straigthner voor ons haar gekocht. Hopen dat ie doet wat die meneer voordeed, dan is het een wonderapparaat. Ruud natuurlijk helemaal sceptisch en denkt dat we weer besodemieterd zijn maar Mariska en ikke geloven die man helemaal (hopen we). Voor Mariska nog een spijkerbroek en shirt gekocht en voor mij hetzelfde. Nog gezocht naar mooie Vans (een soort gymp) voor Desiree, maar er is niet echt veel keus in Vans, ook niet in Nederland hoor. Maar wel een heel stuk goedkoper, dat wel. Toen nog in de Food Court gegeten, Mariska vond haar patat heerlijk, die had ze verleden jaar ook gehad. Dat is patat met gesmolten cheddar (kaas0 en stukjes bacon. Ik wou een keertje gezond doen en bestelde een salade, maar kreeg uiteindelijk mijn geld terug, want de salade was op, nou ja zeg. Heb toch nog ergens anders salade kunnen kopen met kip en geraspte kaas, was wel lekker. Om 21.00 uur gaat de Mall dicht en om 20.30 uur wilden we weggaan, was het me daar toch aan het gieten zeg (uiteindelijk). Zo, daar ga je echt niet doorheen hoor. Dus maar weer een Starbuck koffie. Terwijl we het bestelde haperde even de stroom in de Mall door de bliksem, dus was best eventjes heftig. Maar ja, op een gegeven moment moet je toch weggaan. Gelukkig toch nog een paraplu kunnen kopen, dus Ruud, de goede man, ging voor de dames door de stromende regen de auto halen om voor te rijden zodat de dames droog de auto in konden stappen. Wat een heer he! Alvast ook regencapes gekocht (is een stuk goedkoper dan in de parken). Een rood, wit en blauw regencape. Zie je ons straks lopen in een rijtje Nederland vertegenwoordigen, hihi.
Leuk Annemarie en Ronald dat jullie ons ook volgen. Ja Anne, je weet het, Paultje kan niet een klein stukkie typen, moet altijd een heel verhaal worden. En Ronald, ik had je al gemist. Hoorde niets meer van je, maar zie toch wel dat je ons volgt, gelukkig (je weet hoe ik ben he). Herman, je hebt je moeder, tante Loes, goed de weg gewezen om een reactie te kunnen zetten op mijn verslag, leuk hoor en bedankt.
Nou, dat was het weer voor vandaag. Morgen wordt het ook weer een drukke en leuke interessante dag. Maar dat horen jullie morgen weer. Doeidoei allemaal

  • 07 Augustus 2011 - 05:04

    Loes:

    Hey Familie ..

    Wat genieten jullie lekker he .
    Ik heb de Foto.s even bekeken
    .Zijn hele leuke Foto.s hoor ..Bllijf jullie volgen..

    Knuffels doeidoei


  • 07 Augustus 2011 - 07:57

    Jacq:

    Wat een land he. Ben er zelf ook al paar keer geweest. Geniet ervan. Enneh, wat zal julliie haar stijl worden. Foto's volgen hiervan he. Veel plezier. X

  • 07 Augustus 2011 - 09:19

    Suze:

    Goedemorgen alle,.Heb nu ook eindelijk de foto`s gezien grappig hoor en wil je een keer gezond eten is de salade op dacht dat ik van me stoel rolde,... hahaha gekke amerikanen.
    Was gezellig met tante Els gisteren ze had een hele goede dag en zag er goed uit vond het leuk de twee zussen weer eens bij elkaar te zien we hebben foto`s van ze gemaakt ik op m`n telefoon en christel heeft er ook een paar gemaakt. Verder gaat alles prima hier het is alleen ook hier snik benauwd van dat klamme zweet weer pfff niet lekker dus ik kan me voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Morgen zit er al een weekje op voor jullie,..maar ik denk dat als jullie terug zijn hard aan vakantie toe zijn hihihi. Geniet er maar lekker van en doe voorzichtig !!
    Dikke kus xxxXXXxxx

  • 07 Augustus 2011 - 13:40

    Mama:

    hoijeboije boi///Ik ben blij dat het goed gaat met jullie//Wat een leuke foto's.Ik vond die van Mariska bij de M&Mwinkel zoleuk//Enig/// Maar die van Ruud spant de kroon met zijn starbuck////Die verdient dezefde prijs als die van Chistel met die emmer vis op haar schoot en Paula met d''r kleine hoedje HAHA///Van die foto met die regen waren we hier best geschrokken,Dat zag er best eng uit We hadden een heel gezellige dag met Tante Els.Ze zag er goed uit en was heel vrolijk//Ik moest jullie de groeten doen en ook van Anja en Ron// Ze zijn best nog wel even blijven plakken// Was best gezellig// Lieverdjes geniet nog lekker en tot morgen//Dikke knuffel voor alledrie van mij //mama

  • 07 Augustus 2011 - 13:43

    Anja:

    He lieve familie,

    Wat leuk om jullie zo te volgen!
    En Paula, je schrijft weer heel gezellig, hoor.
    Mariska, je krijgt een grote knuffel van Veronne (en natuurlijk ook van ons)
    En Ruud, hoe bevalt de Ford met 2 uitlaten?

    Geniet lekker van alles en hou ons op de hoogte!!

    Veel liefs
    Ron, Anja en Veronne

  • 07 Augustus 2011 - 18:59

    Sabinaaaaaa :

    oohh wat leuk allemaal, haha van de vlag was wel een leuk idee, wat een giller!

    ik ben gister naar dance valley geweest, maar noem het gerust de plens valley hahaha wat een regen met af en toe wat zonneschijn>>>
    ach ja heb ik ook een keer de regendans gedaan was erg leuk.

    nou dikke kus van ons allemaal.

  • 07 Augustus 2011 - 19:07

    Sabinaaaaaa:

    paula ik wil voor me verjaardagggg iets van guesss
    alles vind ik leuk hahahha tipje! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 51949

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: