Gospel brunch en Wonder Works Magic show - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Gospel brunch en Wonder Works Magic show - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Gospel brunch en Wonder Works Magic show

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

08 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag gingen we naar een Gospel incl. brunch. Om 13.00 begon het. We hadden eerst een beetje een probleem met onze kaartjes die we al vrijdag hadden gekocht. We hadden gereserveerd en zouden een tafeltje voor het podium krijgen. Maar onze kaartjes hadden een probleem met scannen dus moesten we even wachten. Ze verzekerde ons wel dat het opgelost zou worden en na een aantal minuten kwam de manager en die zei dat ze andere plaatsen had voor ons. We stribbelde natuurlijk eerst tegen, want we hadden een plaats vooraan. Maar ze zei, kijk eerst, want dit waren hele mooie plaatsen. We moesten naar de 1ste verdieping en zag dat we een plaatsje naast elkaar precies voor het midden van het podium hadden en die waren inderdaad veel beter. We zagen de plaatsen beneden maar dat waren ronde tafels met andere mensen en dan hadden waarschijnlijk met onze rug naar het podium gezeten, dus we hoefden niet te klagen. Er was best lekker eten, zoals beenham, rosbief, vis, kip, rijst, aardappelen, omelets en onbeperkt drinken. Mariska zat wel weer met lange tanden te eten, maar ach, dat weten we van mevrouwtje. De zanger en zangeressen konden prachtig zingen, echt diep soul stemmen met een hint naar Jezus. Ruud en ik zaten er van te genieten, Mariska helaas niet. Die vond het maar niks, hoort liever Bruno Mars, Eminem en alles van deze tijd. Achja, er zit een generatie tussen hè. De man had echt zo'n rauwe warme stem. Zijn zoon deed iets et zijn stem en synthesizer, leek net een robot die zong. Toen het was afgelopen gingen we op weg naar Wonder Works. Er waren leuke activiteiten die je kon doen. Eerst ging je door een tunnel waarvan de wanden in de rondte gingen. Ik had echt het gevoel dat ik ook ging draaien en zou vallen, zo’n raar gevoel is dat zeg. Je kon ook een tornado voelen, piano spelen met je voeten en nog veel meer spelletjes. Er was ook een simulator waar je met z’n tweeën in moest. Nou, deze heb ik wel met open ogen gezien, omdat je wist dat het niet echt was. Maar hij was wel keigoed. Heb toch nog gegild want je ging over z’n kop, loops, steil naar beneden en omhoog. Het voelt net echt. Toen hebben we nog een lasergame gedaan met meerdere mensen. Echt grappig hoor. Als je geraakt werd voelde je een trilling en kon je zelf 4 seconden niet schieten. Leuk om met vreemde mensen achter elkaar aan te gaan en te schuilen, het kind komt dan weer naar boven, hihi. Toen gingen we naar een goochelshow van een comedien. Het was simpel goochelwerk maar hijzelf maakte er een grappige show van en deed ook best vaak de stemmetjes van Jeff Dunham na. En er werden natuurlijk mensen uit het publiek gehaald wat altijd lachen is. Je kreeg onbeperkt pizza peperoni of kaas, salade, popcorn, een toetje en natuurlijk weer onbeperkt drinken. Ze geven je niet eens de kans om je glas leeg te drinken. We hebben eigenlijk merendeels popcorn gegeten, de rest was niet echt bijzonder. Daarna nog teruggegaan voor een 4d simulator door een Haunted Mine. Nog even een magneet op de kop getikt van Wonder Works (ik verzamel ze zoveel mogelijk waar we zijn geweest en klik ze op de deurposten in huis). Was even een probleem want ik had een hele leuke gezien in de spelletjes-hal maar die kon je alleen maar winnen en in de winkel was hij er niet meer. De mevrouw daar zei dat ze daar niets aan kon doen toen ik vertelde over die magneet. Maar Paultje laat het er natuurlijk niet bij zitten en in mijn zo goed mogelijk Amerikaans ben ik naar iemand anders gegaan en die heeft weer een hoger iemand er bij gehaald en hé ook uiteraard gekregen. Zo, weer een leuke dag voorbij.
Tot morgen weer, welterusten

  • 08 Augustus 2011 - 05:43

    Desiree:

    Heey heey,

    Haha wat een leuke foto's :P! Dus die omgedraaide museum was toch ook wel erg leuk. Jammer dat we dat vorige jaar niet gedaan hadden, ik had dat ook wel willen zien en meemaken. Hier gaat alles goed. Ik moet straks weer naar mijn werk.. ik heb alleen geen zin.. maarja morgen ben ik weer een dagje vrij en dan weer 3 dagen werken. Spreek ik jullie dan misschien morgen op skype rond 2 a 3 uur?? Ik hoop het. Nou, veel plezier!!

    Dikke kus xxx

  • 08 Augustus 2011 - 05:47

    Desiree:

    Wanneer jullie terug komen (dinsdag 23 augustus) heb ik trouwens vrij :D!

  • 08 Augustus 2011 - 10:23

    Suze:

    Wat super gaaf dat jullie naar die Gospel Brunch geweest zijn ,..dat zal wel iets heel bijzonders geweest zijn. Maar jullie maken wat mee hè leuk hoor en het is ook gezellie jullie zo te volgen en aan eten en drinken geen gebrek hè hihihi. Er zitten weer wat leuke foto`s bij voor mijn toilet hahah die van Ruud in dat maan pak,... lachen hoor !! Nou lieverdjes geniet en maak veel plezier ik ben blij dat jullie het zo naar het zin hebben.
    Liefs dikke knuf xxxXXXxxx

  • 08 Augustus 2011 - 11:10

    Mama:

    Hallo Lieverdjes///Nou jullie hebben weer heel wat meegemaakt///Het waren weer hele leuke foto''s. Ik was stomverbaasd dat ik alleen Mariska d"r hoofd zag//Hoe zouden ze dat toch doen///Ook mooie foto"s van de Gospelbrunch///Ik hou daar ook veel van als het inderdaad goed gezongen word//En toen ik Ruud als maanmannetje zag lag ik echt in een deuk/// Nou ik hoor(lees} wel weer wat jullie morgen gaan doen/// Hier is alles goed. regen----regen---regen////Lieverdjes,Doe geen enge dingen maar geniet van alles wat je doet// En lekker eten//Vooral sla toch Paula?????????? Heel veel liefs kusjes en een dikke knuffel van mij mama

  • 08 Augustus 2011 - 12:41

    Paula Fernhout-Böhmermann:

    Ja Dees, hadden we het ook niet verwacht dat het toch wel leuk zou zijn. Alleen die show was niets voor jou geweest want hij praatte heel veel. Hoop toch wel dat je leuk gewerkt hebt. En lekker eten vanavond met omi en Kevin. We kunnen inderdaad morgen wel gaan skypen zo rond 3 uur (voor ons 9 uur) want we hoeven niet echt ergens vroeg naar toe. We komen inderdaad op 23 augustus terug, leuk dat je dan vrij bent. We landen dan rond half twee. Hoe gaat het met het stoppen met roken Suze? Lukt het nog wel. En Karin? Duim voor jullie. Nou, morgen weer een verslag van moi. Nog een fijne dag allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 51925

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: