Disney Downtown en Cirque du Soleil - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Disney Downtown en Cirque du Soleil - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Disney Downtown en Cirque du Soleil

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag waren we eerst naar het zwembad gegaan tot 13.00 uur. Als de zon doorkwam zaten we in het water, god-o-god wat is die zon heet. Weer gedoucht, eindelijk weer eens Desiree gehoord en gezien en toen op weg naar Disney Downtown. We hadden om 21.00 de voorstelling van Cirque du Soleil dus hadden nog zo'n 3 uurtjes om rond te kijken in Disney Downtown, daar zijn allemaal disney winkels, restaurants en bars. Normaal zijn er ook buiten-optredens maar helaas was er weer regen. We hebben een tijdje bij Haagen Das, de ijswinkel, onder een parasol gezeten om te schuilen voor de regen en een cheese-dog (dat is een hotdog met daar omheen brood met kaas) gegeten en ik nog een ijsje met 1 bolletje butter-peacan. Was erg lekker, maar wel snel eten hoor, het smelt als je er naar kijkt. Toen het droog was gingen we weer even langs Arribas (daar verkopen ze veel glaswerk en disney-beeldjes) om weer in de vitrine's te kijken naar de beeldjes met swarovski-steentjes. Misschien, heel misschien dat we er toch nog eentje kopen. Ze zijn ook zo ontzettend mooi hè. We gaan dinsdag weer langs om Tinkerbel te zien (die was gisteren net verkocht maar hij laat er eentje overkomen) en nog een keertje naar Bambi met Stampertje te kijken. Wie weet gaan we er toch nog eentje kiezen!!! Toen ging Ruud voor zijn ijsje bij de winkel waar hij het graag wou. Mariska en ik gingen even naar toilet en toen we terugkwamen zat Ruud heerlijk te kliederen met zijn ijsje. Blouse met ijs, broek met chocolade. Het zijn net kinderen, mannen, he Kevin! Het was ondertussen half acht en helaas begon het weer te regenen. Dus gingen we maar richting Cirque du Soleil waar we om kwart over acht naar binnen mochten. Helaas mocht je niet foto’s maken of filmen (heb ik toch stiekum op het einde een foto gemaakt, hihi). Het was om kwart voor elf afgelopen en we gingen meteen naar huis. Nog eventjes langs McDonald want we hadden niet echt avondeten gegeten. Hebben jullie trouwens gemerkt dat ik eindelijk de foto’s er op kan krijgen. Moest ze even verkleinen, ze waren gewoon te groot.
Morgen naar de Mall om een dagje te winkelen. Nou, tot horens maar weer.

• 06 Augustus 2011 - 07:42

Christel:

Leuk die foto's hoor, leeft gelijk voor ons wat meer. Die foto van de orka's is mooi zeg.
    Staat die Cirque du Soleil daar dan vast, net als in las Vegas.
    Jammer dat het zo regend, hadden jullie vorig jaar volgens mij ook, maar frist het dan ook een beetje op.
    liefs Christel

• 06 Augustus 2011 - 13:17

Paula Fernhout-Böhmermann:

Hey Christel. Ja, Cirque du Soleil staat vast in Disney. Het is nog wel te doen hoor, de regen. Maar het blijft ontzettend warm, dus het koelt dan niet af. Maar zoals gisteren gingen we even een winkel in, en dan moet je de auto uit. Dan doet de zon gewoon pijn op je lichaam. Zo brandt hij. Ze verwachten wel vandaag en morgen 70% kans op regen. Er is een tornado in de buurt, Emily, en die veroorzaakt dus de extra regen. Maar ze komt niet bij ons hoor, maar schampt de kust en dan krijg je dus dit weer. Nu schijnt de zon en de lucht is blauw, maar dat kan snel veranderen. Maar we hebben al gepland om te winkelen. Hoop wel dat het volgende week iets beter is anders moeten we wel door de regen 2 parken bezichtigen. We kopen maar een regencape, alleen die cape's plakken zo aan je lichaam omdat het wel warm is.

• 06 Augustus 2011 - 16:09

Annemarie:

hoi allemaal,wat fijn dat jullie zo genieten,hey paula wat kun jij schrijven,je had schrijfster moeten worden,wie weet wat voor de toekomst haha ,hebben afgelopen week hier ook goed weer gehad maar volgende week wordt het herfst dus geniet nog maar lekker van de zon en de warmte,heel veel plezier nog liefs anne

• 06 Augustus 2011 - 17:42

Ronald:

ik kan je goed volgen zo,is leuk om mee te genieten met jullie.de foto's zijn ook mooi en geven een nog leuker plaatje bij het geheel.groetjes broertje ronald

• 06 Augustus 2011 - 19:21

Herman:

Dolfijnen voeren, tornado's in de buurt, etc dat doet me herinneren aan onze vakantie in USA, jaaaaaren geleden. Dus daarom weet ik dat jullie een hele leuke tijd hebben daar'o ;). Foto's zijn ook erg leuk... En wat betreft de regen. Hier komt het ook met bakken naar beneden!