Winkeltjes gekeken - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Winkeltjes gekeken - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Winkeltjes gekeken

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag een kort verslagje. We hebben niet iets bijzonders gedaan. Het regende/druppelde de hele dag. Dus we hebben gewoon wat winkels bekeken in verschillende winkelcentrums. Ik wil graag iets leuks voor mijn verjaardag maar kan NIET slagen, huilen. Toch maar, als we terug zijn, naar de Kalverstraat ofzo. Even een goede vriendin, Annemarie, vragen waar zij toch al haar leuke kleding koopt. Misschien kan zij me helpen. Haar kledingstijl is echt iets voor mij.
Morgen weer een langere verslag want we gaan morgen naar Island of Adventure.

  • 10 Augustus 2011 - 05:29

    Desiree:

    Heey mama, papa en Maris,

    Vandaag moet ik weer werken van 09:00 tot 18:30 uur. Dan ga ik gelijk door naar Anne en gaan we weer aqua fitnessen! Kevin is vandaag lekker de hele dag vrij. Zal ik anders me ziek melden en snel naar jullie toe komen? Dan kan ik nog mee naar Island of Adventure!!!!!

    Veel plezier vandaag, dikke kus xxxxx

  • 10 Augustus 2011 - 07:12

    Suze:

    Sta ik hier eerder voor op voor die paar regels hahaha ( grapje )
    Mag zo weer op de tractor alleen denk ik niet dat we het droog houden vandaag het is zulk raar weer hier. Nou het kan nu beter vallen dan in september als we een midweek weg gaan.
    Alles gaat z`n gangetje hier weinig nieuws onder de zon,.. o jawel christel gaat in januari naar Canada brrr min 30 graden maar dat zal ook wel een onvergetelijke reis worden denk ik.
    Zo`n mooie natuur dat wel maar mij te koud en ik denk voor jullie ook hihihihi.
    Nou ik ga me wassen en aankleden veel plezier vandaag in Island of Adventure en spreek jullie morgen weer liefs xxxXXXxxx

  • 10 Augustus 2011 - 08:29

    Christel:

    jammer dat het de heledag zo geregend heeft, maar jullie hebben toch wel wat gegeten :) hoop ik. Of zo'n lekker ontbijtje genomen als gisteren.
    Hier gaat alles goed, mama begint al gelukkig wat meer vertrouwen te krijgen dat de katten terug komen als ze de tuin in zijn. In het begin bleef ze ze zoeken en nu is het "ooh die komen wel weer terug" Ja Canada gaat door, goed he.Voor 2 maanden in een soort hotel werken en daar in ruil voor mag je met de aktiviteiten mee doen o.a sleetocht, ijsvissen, sneeuwwandelen. Het is alleen even een gedoe, want ik heb natuurlijk hele andere kleren nodig.
    Nou ik hoop dat julie vandaag wat beter weer hebben.
    liefs Christel

  • 10 Augustus 2011 - 13:03

    Mama:

    Hoije boije boi Nou ik sluit me helemaal bij Suze aan. Ik laat ook mijn wekker een half uur eerder aflopen// Nou, daar zat ik dan met m"n bak koffie en m"n peuk//Maar die smaakten toch wel hoor// Hebben jullie helemaal niks gekocht met al dat winkelen??? Kan me niet voorstellen///Christel gaat in Januari naar Canada// Ik hoop dat het allemaal goed gaat// Nou, ik wacht de nieuwe verhalen wel af// Hier is alles prima// Lieverdjes, ik weet dat het vervelend wordt,maar ik zeg het toch: doe voorzichtig!!! En geniet!! Liefs---xxx---knuffels van mij --mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 51939

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: