Seaworld - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: paulafernhout

Blijf op de hoogte en volg Paula

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag waren we weer vroeg op en gingen eerst naar het zwembad hier in Liki Tiki Village. We waren de eerste om 09.00 uur. Vonden het wel vreemd maar zagen achteraf dat je pas in het water mocht vanaf 10.00 uur. Maarja, hadden we tenminste de keus voor de bedjes. Het is een leuk zwembad, vooral voor de kinderen en niet diep. Met 5 badmeesters/juffrouw is er geen gevaar voor verdrinking, hihi. Om half twaalf gingen we weg om ons weer op te frissen en kaartjes halen voor de dingen die we nog hier willen doen. Eerst onderweg even naar KFC, dat wou Mariska graag. Verleden jaar hadden we dat ook gedaan en dat was geen succes. Nu, helaas, weer niet. Dus KFC nooit meer, in ieder geval niet in Amerika. Liever McDonalds, die laat ons niet in de steek. Vervolgens op weg naar het winkeltje voor de kaartjes. We hebben kaartjes voor Seaworld voor vandaag vanaf 15.00 uur, Cirque du Soleil voor vrijdag, 2 dagen Universal/Adventure Island en voor WonderWorks Magic Comedy Dinner show. Dus toen we dat hadden gedaan gingen we richting Seaworld. Precies om 15.00 uur waren we daar. Hebben Mantra gedaan, verschrikkelijk, wat een enge achtbaan zeg. Echt niet normaal, wat waren we alledrie bang en wat heb ik gegild. Nooit meer, maar mijn motto is altijd, Try before you die, en dan weet ik het. Of nog wel eens een keer of nooit meer, En dat laatste is bij mij het geval. We hebben rustig de shows gezien van Samu Rocks, dat zijn allemaal orka's, wat een mooie beesten zijn dat. En een ontzettend leuke show van zeehonden met komische mensen. De dolfijnen weer gevoerd en nog wat andere dingen. We hebben niet gewacht op het vuurwerk om 21.50 uur want we waren weer bekaf. Komt ook door de hitte, godgod wat hebben we weer gezweet zeg. Thuisgekomen, even gedoucht, verslagje naar jullie en weer doodmoe naar bed. Morgen richting Daytona Beach, hopen dat we nu meer mazzel hebben met het weer vergeleken met verleden jaar.
Doeidoei, welterusten

  • 04 Augustus 2011 - 05:08

    Herman:

    Wil ik ook ....wil ik ook....wil ik ook! ;) Leuk hoor al die attracties en ik zou hetzelfde hebben met de Mantra... FF uitproberen en dan (misschien ) nooit meer! Althans tot de volgende achtbaan ;)

  • 04 Augustus 2011 - 05:35

    Desiree:

    Hoi mama, papa en maris,

    Ik lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben, jullie doen ook echt weer leuke dingen dus kan ook niet anders he ;). Gisteravond lag ik vroeg op bed want ik was echt heel erg moe, vandaag laatste dagje werken en dan heb ik WEEKEND :D. Dus ik hoop vanavond wel tot laat op te blijven en jullie stem een keertje te horen!!

    Veel plezier nog vandaag en spreek jullie vanavond of morgen.

    Doeidoei dikke kus xxxxx

  • 04 Augustus 2011 - 06:49

    Suze:

    Goedemorgen allemaal,. ik sluit me volledig bij Herman aan WIL ik ook,... geweldig hoor zo`n trip maar wie weet toch? komt het er nog eens van. Hier gaat alles z`n gangetje behalve dat het mij niet is gelukt te stoppen met roken pfffffff Karin tot nu toe nog wel knap hoor nu moet ik vanavond gaan uitleggen waarom het niet is gelukt ,...duizend en een reden natuurlijk maar ik rook nu al ander halve week ruim de helft minder als dat ik gedaan heb. En dat gaat goed dus misschien moet ik er iets langer naar toe leven en afbouwen,..Affijn ik heb nog naar de instellingen gekeken van skype maar kan niks verkeerds ontdekken Karin is morgen vrij misschien dat zij ff kan kijken. Nou ik ga me wassen en aankleden en dan ga ik het oerwoud van onze tuin in om een begin maken aan het toekomstige kippehok. Heel veel plezier vandaag en tot morgen liefs suze xxxXXXxxx

  • 04 Augustus 2011 - 07:35

    Coby:

    wat gezellig om dit verslag te lezen.
    Nog veel plezier gewenst

  • 04 Augustus 2011 - 12:38

    Paula Fernhout-Böhmermann:

    Nou Herman en Suze, hij was echt heel erg eng hoor, die achtbaan. Je hangt in zo'n stoeltje en voor je vertrekt gaat het stoeltje een kwart draaien zodat je met je gezicht naar beneden kijkt. Zo ga je de hele tijd door die achtbaan heen, net alsof je vliegt. Met loops, op je kop (kijk je naar de hemel), recht naar beneden van heeeel errug hoog, zie je zo de afgrond op je af komen. Bijna bij de grond en dan vlieg je weer naar boven. En dat heeeel errug lang. Denk je dat je er bent, GA JE NOG EEN KEER, neeeeeeee. Dat mensen zoiets maken, doodeng. Vooral als je hoogtevrees hebt. Suus, geef niet op hoor. Probeer door te gaan. Ik had het ook in het begin met die pleisters gehd, zat ook tussendoor een beetje te roken. Hoop zo voor je dat het lukt. En Karin, respect meis. Dees. we hopen zeker dat we je vanavond horen. Wordt wel weer een beetje laat, maar dat snap je wel he, tijdsverschil. En Coby, leuk dat je ons volgt

  • 04 Augustus 2011 - 15:46

    Mama:

    hoi je boi je boi Voor geen goud/// Voor geen goud/// Al kon ik daar multimijonair mee worden//Ik dacht dat jullie leuke dingen gingen doen, Is Mariska daar ook in geweest??? Maar naar de dolfijnen had je me wel meegekregen//Ga geen gekke dingen meer doen hoor/// Ga maar lekker naar een show kijken//Gaat het verder allemaal goed?? Lekker genieten hoor/// Hier is alles prima// Met de katten gaat het heel goed. Ze lopen in en uit. Totaal geen last van//Lieverdjes, doe geen gekke dingen meer en maak veel plezier. Doei doei xxxxxmama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Paula

Skyline van Orlando, Florida, Verenigde Staten

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 51936

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 05 Februari 2016

2 weken Orlando met Emily, Desiree en Jeffrey

03 April 2015 - 25 April 2015

Orlando en cruise Carnival Breeze

15 September 2014 - 02 Oktober 2014

Niagara Falls/New York/Curacao

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Azie ontdekken

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Rondreis Thailand

11 Juni 2012 - 19 Juni 2012

Met familie naar Benidorm

01 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Miami - Orlando - Miami - Cruise Carnival Liberty

Landen bezocht: