Achttiende dag, 8ste dag Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Achttiende dag, 8ste dag Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Achttiende dag, 8ste dag Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Paula

08 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Dit is de allerlaatste dag van onze vakantie. Koffers 's morgens ingepakt, uitgecheckt en op naar het centrum van Willemstad. Eerst even een ontbijt bij Subway. Naast Subway was een winkeltje voor mijn persoonlijke souvenier magneet. Nu in de hitte ons vermaken totdat we rond 15.00 uur richting vliegveld kunnen. Echt, de winkeltjes zijn niet bijzonder. Niks om mee naar huis te nemen. Alleen iets voor de baby. We hadden een keer op tv gezien dat er ook nog een grote hal was waar door verschillende locals eten gemaakt en verkocht werd. Maar het trok ons niet zo om daar te eten. Het was zo heet dat we dachten, laten we nog maar even toeren met de auto want daar was airconditioning in. We hadden laatst bij het zwembad een vrouw gesproken die roti bestelde en ze had vertelt waar het ongeveer was. Nou, die ook maar opgezocht en voor de middag eten gehaald. Mmmm, ruud nasi en ik pom, kip, kousenband en rijst. En nog een telo. Pfff veels te veel natuurlijk. We waren weer hebberig maar ze gaven ook best veel. Je kan het helaas niet meenemen naar huis dus met pijn in mijn hart in de vuilnisbak gegooid. Op weg om de auto in te leveren. Ingecheckt en met de nieuwe Dreamliner van Arke teruggevlogen. Mooi toestel hoor. Wat meer ruimte. Ruud wou heel graag een keertje bij het raam zitten. Hoopte ook dat je dan iets meer ruimte hebt omdat het raam wat verzonken is. Sorry, ik heb wel gelachen, maar we zaten net in een rij die geen raampje had. Agosh, dus extra ruimte en mooi uitzicht was er helaas niIet. Voor mij ook niet, want normaal kan je ook wel kijken als je er naast zit, maar de stoelen voor ons belemmerde het hele uitzicht en aan de zijkant zag je dus niets. Maarja, andere keer beter. We hebben nog lekker een bacardi cola genomen. Achach, de jeugd van tegenwoordig. De bacardiflesjes waren 4,50 gulden per stuk en de cola 2 gulden. En dat dus 2x. Ze kwamen er met z'n tweetjes niet uit. Dan maar de rekenmachine erbij. Was dus bij elkaar 13 gulden. Ruud gaf 20 gulden en kreeg 6 gulden terug. Duhhh, ach laat maar tttt. We gingen de nacht in en vrijdag 3 oktober waren we weer in ons eigen vertrouwde Nederland. Gelukkig was het niet koud, rond de 20 graden. Dus dat was wel lekker thuiskomen. De auto van de parkeerplaats gehaald en home sweet home. We hebben een fantastische vakantie gehad om nooit meer te vergeten. Hoop dat we nog een keertje terug kunnen naar New York want er is nog veel meer te zien.