Zeventiende dag, 7de dag Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu Zeventiende dag, 7de dag Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Paula Fernhout-Böhmermann - WaarBenJij.nu

Zeventiende dag, 7de dag Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Paula

08 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik heb de laatste 2 dagen van onze vakantie niet meteen opgeschreven dus even mijn geheugen laten werken.
Eén na laatste dag van onze vakantie. We hadden gezien dat in de buurt een Denny's zat. Die konden wij nog wel van onze vorige vakanties in Amerika. Dus daar gingen we ontbijten. En, zoals praktisch altijd in Amerika, was dit dus weer veels te veel. Ik nam keurig 2 pancake's. Ruud nam een wat groter ontbijt. Nou, kijk maar naar de foto. Ik had eigenlijk zelf geen ontbijt hoeven te bestellen want dit was ruim genoeg voor z'n tweeën. Proppievol weer terug naar het hotel voor de laatste dag aan het zwembad/strand. Was weer een heerlijke dag. Je kon, lekker weer op tijd in de gaten gekregen :(, zo'n zachte 'stang' pakken waar je heerlijk mee kon drijven in het water. Rond een uurtje of vier de happy hour gedaan om weer een cocktailtje te drinken en de zonsondergang te gaan bekijken aan het strand. Dat was een mooi gezicht zeg. Toen ons opgefrist om voor de laatste keer heerlijk uit eten te gaan naar Restaurant de Gouverneur. Dit keer in de binnentuin. Was weer smullen, echt een toprestaurant. Wat gaan drinken aan de bar want nu konden we iets meer drinken dan normaal want was de laatste avond. Daarom is het me niet gelukt om nog een verslag van de dag te maken. Morgen de koffers inpakken en dan naar het stadje om te kijken of er iets was voor een souveniertje ofzo.

• 08 November 2014 - 15:47

Jerrel: